DEAMBULACIÓ SONORA

Bellaterra OCTUBRE 2022

Sortim de les aules i dialoguem caminant per provocar reflexions entorn  a la natura i etología, sobre com podem desplaçar la nostre manera de mirar, els marcs de referència, com podem relacionar la bellesa amb l’art i la natura…Posem el cos en actiu per agitar encara més preguntes , guiades per pensadors, artistes i professors.
Aquesta caminada peripatètica que vam fer a l’octubre 2022 ens ha portat per diferents espais de la UAB i ha sigut  dinamitzada per Jèssica Jaques Pi,  professora Titular d’Estètica i Teoria de les Arts de la UAB . Van participar els artistes i investigadors Joao Costa Lima,  Vivian Friedrich, Veronica Capozzoli, Daniela Calleja.

AMB EL SUPORT DE

sponsors
BoFestival
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.